Outfit för killar.

Jag gör ett inlägg om outfit för killar, för jag älskar och dela med mig om mina åsikter om stilar för killar. Jag personligen tycker att killar måste vända sig mot det "fina stilen". Det är rätt många killar som inte bryr sig om utseendet, eller hur han klär sig. Att ha stil är inte bara för tjejer det är fint för killar också att gå runt med fina kläder exakt som oss tjejer. Killar med stil får alltid ett plus. Jag ska lägga upp bilder på några outfit för killar som jag verkligen gillar.

                            

Bilden är tagen från www.baveamin.blogg.se En kille som klär sig riktigt fint han vet hur han klär sig och det är hur bra som helst.
Jackan är från Urban Classics T-shirten är från H&M Jeansen är från MQ Tröjan/koftan är från Footlocker Klocka från Neptunes och Kepsen från New york. 
          
                          
Jätte fint och vardagligt outfit. Halsband och ringar bär kanske alla killar inte på, men det är alltid fint och vara lite speciell och ha ringar & halsband.
Allting kommer från weekday.
T-shirt - 200:- Skjorta - 400:- Jeans - 500:- Skärp - 200:- 
Ring - 100:- Halsband - 100:- Mössa - 120:- Skor - 699:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0