RINGAR..

Det är väldigt inne med stora ringar, man kan ha stora ringar med vad som helst t.ex klänningar, jeans, kofta precis vad som helst.
Jag personligen tycker stora ringar är jätte fina, ha flera inte bara en och ha på båda händerna är hur fina som helst. Jag kan ge lite tips om fina ringar som man kan ha ute, på fest eller vart som helst.


Ringen finns på cocoo.se och kostar 245:- Jag tycker om ringar som är för två fingrar det är jätte fint, och man kan ha det med precis vad som helst.

Den ringen finns också på cocoo.se och kostar 295:- och den är också hur fin som helst!


Den ringen finns på cocco.se och kostar 195:- Man kan ha den med flera andra ringar, det är fint om man har den med 2-3 andra ringar på samma hand.

Ringarna är inte så speciellt billiga, men det går alltid och hitta lite billigare men då är de inte lika fina som de jag har lagt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0